Linki
allegro ebay youtube onet wp interia
kolo interia e kolo kurierkolski okraglemiasto interia
facebook nk interia pomponik lech lotto
pkp          
pkobp mbank bzwbk ing raiffeisenpolbank bph
credit agricole milenium  deutschebank toyata    
 bierdonka  lidl  kaufland  tesco  carrefour  polomarket
 ikea  castorama  bricomarche  szabelski  macro  selgros
 mediamarkt  mediaexpert        
           
           

Jeśli po włączeniu Twojego komputera nie masz dostępu do sieci INFONET ....

Pomimo iż dokładamy wszelkich starań by sieć INFONET funkcjonowała jak najlepiej, to charakterystyka internetowych sieci komputerowych sprawia, że czasami po włączeniu Twojego komputera nie masz dostępu do INFONET. Przyczyny tego stanu mogą być różne:
 

  • Rozłączony kabel sieciowy w mieszkaniu - sprawdź czy kabel jest poprawnie umiejscowiony w gnieździe karty sieciowej. Jeśli tak to przy włączonym komputerze dioda na karcie sieciowej powinna świecić się na zielono .
  • Błędna konfiguracja otoczenia sieciowego - pamiętaj że po każdym przeinstalowaniu systemu Windows należy ponownie skonfigurować otoczenie sieciowe.
  • Uszkodzone urządzenie rozdzielające sygnał w Twoim bloku - jeśli przy włączonym komputerze i prawidłowo włączonym kablu sieciowym zielona dioda nie świeci się, może to oznacza? że uszkodził się SWITCH rozdzielający sygnał do Twojego mieszkania. Zadzwoń
  • Uszkodzone urządzenie dostępowe dla całego Twojego bloku - jeśli dioda na karcie sieciowej świeci na zielono i jesteś pewny że masz poprawnie skonfigurowany komputer, może to oznaczać że jest uszkodzone urządzenie dostępowe dla Twojego bloku. W tym wypadku nikt w Twoim bloku nie ma dostępu do sieci INFONET. Nie jest to oczywiście żadne pocieszenie. Zadzwoń
  • Uszkodzenie serwera głównego lub brak dostępu do sieci spowodowany awarią naszego dostawcy - to najrzadsze z możliwych uszkodzeń. Niemniej jednak może się zdarzyć. W tym wypadku nikt nie ma dostępu do sieci INFONET
  • Istnieje również możliwość iż brak dostępu do sieci spowodowany jest niezapłaceniem przez Ciebie rachunków - pamiętaj że płacimy zawsze z góry do 10 każdego miesiąca


Przed wybraniem naszego numeru (0 63) 26 10 518 sprawdź czy awaria nie jest spowodowana z Twojej winy i czy nie możesz samodzielnie jej usuną.

Jeśli zdecydowałeś się zadzwoni? i zgłosić awarię to prosimy zastosuj się do poniższych wytycznych.

  • Przed wybraniem numeru włącz komputer i sprawdź czy świeci się zielona lampka na karcie sieciowej.
  • Zgłaszając awarię podaj dokładny adres, numer mieszkania i numer telefonu.


Wszystkie awarie są usuwane w jak najkrótszym możliwym czasie, ale nie zawsze uda się je usunąć w przeciągu chwili. Prosimy o wyrozumiałość.


Pamiętaj że:

  • W przypadku kiedy usterka spowodowana jest z winy firmy INFOELTECH, usuwana jest ona bezpłatnie.
  • Ale jeśli brak Internetu spowodowany jest poprzez wadliwe funkcjonowanie lub skonfigurowanie komputera, pobierana jest zryczałtowana opłata za usunięcie usterki zgodnie z cennikiem usługi INFONET
  • INFOELTECH nie pobiera u Państwa w mieszkaniu Żadnych opłat. Wszelkie płatności prosimy realizować w siedzibie naszej firmy lub na konto.
  • W przypadku kiedy nie ma możliwości usunięcia takiej usterki na miejscu w mieszkaniu, istnieje możliwość serwisowania komputera w siedzibie INFOELTECH. Koszty usunięcia usterki wg cennika serwisowego INFOELTECH.