Oferta - Outsourcing IT
Typy umów:
A - został przygotowany dla małych firm z kilkoma ewentualnie z kilkunastoma komputerami pracującymi w sieci lokalnej. Stworzony został dla firmy rozwijającej się, dla której wsparcie przez zespół doświadczonych informatyków jest priorytetem. Ten typ umowy zawiera:
- czas reakcji na zgłoszoną usterkę do 5h od momentu zgłoszenia
- realizowanie bieżących prac, konserwacja systemów operacyjnych, komputerów
- instalacja (reinstalacja i konfiguracja) wymaganego oprogramowania, również dedykowanego
- dokonywanie przeglądów (konserwacji) urządzeń drukujących i skanujących (opcja)
- stałe doradztwo techniczne IT
Dla Typu A odpowiednią jest Umowa Podstawowa obsługi informatycznej.
Ryczałt miesięczny przy wyborze tej opcji jest uzależniony od ilości posiadanego w użyciu sprzętu IT, m.in. komputerów, laptopów, serwera i usług na nim, urządzeń drukujących, struktury sieci lokalnej, itd…
B - polecamy dla średnich firm posiadających infrastrukturę informatyczną zbudowaną w oparciu o serwer lub serwery udostępniające wymagane usługi, m.in. serwer bazodanowy, pocztowy, serwer backup’owy, rozbudowane usługi udostępniane w sieci lokalnej jak i zdalną, zarządzanie ruchem sieciowym. itp… Oczywiście Typ uwzględnia wszelkie usługi oferowane w Typach niższych, a ponadto:
- reakcja informatyka na zgłoszoną usterkę następuje do 3h od chwili zgłoszenia usterki
- monitoring zdalny prawidłowej pracy systemu(ów) operacyjnego(ych) na serwerze(ach)
- nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kopii zapasowych danych
- nadzór nad prawidłowym działaniem usług uruchomionych na serwerze (serwerach)
- stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością serwera
- usuwanie potencjalnych zagrożeń „dziur” w systemie informatycznym (w miarę istniejących możliwości)
- dostęp do przestrzeni w naszej Chmurze dla backupu newralgicznych danych (opcja)
Dla Typu C odpowiednią jest Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej.<więcej>
C - odpowiednią jest również Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej, jednak w tym przypadku proponujemy formę obsługi All-In-One, innymi słowy;
wykonujemy wymagane prace informatyczne w strukturze IT odbiorcy bez limitu czasu w miarę posiadanych środków i możliwości. Przy czym, zakres prac i czas ich realizacji negocjowany jest indywidualnie z odbiorcą, dopiero po 1-2 miesiącach po wcześniejszym podpisaniu umowy rozszerzonej. Kres ten jest niezbędny, w celu oszacowania zakresu przyszłych wymaganych prac informatycznych.
W ramach umowy udostępniamy dodatkowo przestrzeń w naszej Chmurze do wykorzystania jako zdalny backup lub w dowolnie innym celu.
WAŻNE:
W każdym przypadku dostępne są usługi dodatkowe, niezależne od podpisanej umowy, tj:
Usuwanie usterek sprzętowych, serwis komputerów PC i laptopów. Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych. Wdrażanie nowych usług informatycznych w infrastrukturze informatycznej. Projektowanie i wykonywanie usług instalacji sieci teleinformatycznych. Hosting wybranych usług na naszych serwerach.
Zapraszamy do zadawania pytań, chętnie odpowiemy na każde pytanie!