Linki
allegro ebay youtube onet wp interia
kolo interia e kolo kurierkolski okraglemiasto interia
facebook nk interia pomponik lech lotto
pkp          
pkobp mbank bzwbk ing raiffeisenpolbank bph
credit agricole milenium  deutschebank toyata    
 bierdonka  lidl  kaufland  tesco  carrefour  polomarket
 ikea  castorama  bricomarche  szabelski  macro  selgros
 mediamarkt  mediaexpert        
           
           

Oferta - Outsourcing IT

Typy umów:

 

A - został przygotowany dla małych firm z kilkoma ewentualnie z kilkunastoma komputerami pracującymi w sieci lokalnej. Stworzony został dla firmy rozwijającej się, dla której wsparcie przez zespół doświadczonych informatyków jest priorytetem. Ten typ umowy zawiera:

  • czas reakcji na zgłoszoną usterkę do 5h od momentu zgłoszenia
  • realizowanie bieżących prac, konserwacja systemów operacyjnych, komputerów
  • instalacja (reinstalacja i konfiguracja) wymaganego oprogramowania, również dedykowanego
  • dokonywanie przeglądów (konserwacji) urządzeń drukujących i skanujących (opcja)
  • stałe doradztwo techniczne IT

Dla Typu A odpowiednią jest Umowa Podstawowa obsługi informatycznej.
Ryczałt miesięczny przy wyborze tej opcji jest uzależniony od ilości posiadanego w użyciu sprzętu IT, m.in. komputerów,  laptopów, serwera i usług na nim, urządzeń drukujących, struktury sieci lokalnej, itd…

 

B - polecamy dla średnich firm posiadających infrastrukturę informatyczną zbudowaną w oparciu o serwer lub serwery udostępniające wymagane usługi, m.in. serwer bazodanowy, pocztowy, serwer backup’owy, rozbudowane usługi udostępniane w sieci lokalnej jak i zdalną, zarządzanie ruchem sieciowym. itp… Oczywiście Typ uwzględnia wszelkie usługi oferowane w Typach niższych, a ponadto:

  • reakcja informatyka na zgłoszoną usterkę następuje do 3h od chwili zgłoszenia usterki
  • monitoring zdalny prawidłowej pracy systemu(ów) operacyjnego(ych) na serwerze(ach)
  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kopii zapasowych danych
  • nadzór nad prawidłowym działaniem usług uruchomionych na serwerze (serwerach)
  • stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością serwera
  • usuwanie potencjalnych zagrożeń „dziur” w systemie informatycznym (w miarę istniejących możliwości)
  • dostęp do przestrzeni w naszej Chmurze dla backupu newralgicznych danych (opcja)

Dla Typu C odpowiednią jest Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej.<więcej>

 

C - odpowiednią jest również Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej, jednak w tym przypadku proponujemy formę obsługi All-In-One, innymi słowy;
wykonujemy wymagane prace informatyczne w strukturze IT odbiorcy bez limitu czasu w miarę posiadanych środków i możliwości. Przy czym, zakres prac i czas ich realizacji negocjowany jest indywidualnie z odbiorcą, dopiero po 1-2 miesiącach po wcześniejszym podpisaniu umowy rozszerzonej. Kres ten jest niezbędny, w celu oszacowania zakresu przyszłych wymaganych prac informatycznych.

W ramach umowy udostępniamy dodatkowo przestrzeń w naszej Chmurze do wykorzystania jako zdalny backup lub w dowolnie innym celu.

 

WAŻNE:

W każdym przypadku dostępne są usługi dodatkowe, niezależne od podpisanej umowy, tj:

Usuwanie usterek sprzętowych, serwis komputerów PC i laptopów. Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych. Wdrażanie nowych usług informatycznych w infrastrukturze informatycznej. Projektowanie i wykonywanie usług instalacji sieci teleinformatycznych. Hosting wybranych usług na naszych serwerach.

Zapraszamy do zadawania pytań, chętnie odpowiemy na każde pytanie!