Linki
allegro ebay youtube onet wp interia
kolo interia e kolo kurierkolski okraglemiasto interia
facebook nk interia pomponik lech lotto
pkp          
pkobp mbank bzwbk ing raiffeisenpolbank bph
credit agricole milenium  deutschebank toyata    
 bierdonka  lidl  kaufland  tesco  carrefour  polomarket
 ikea  castorama  bricomarche  szabelski  macro  selgros
 mediamarkt  mediaexpert        
           
           

Gestor nexo PRO - Opis programu

Gestor nexo PRO pudelko

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).